مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 18:552022-11-08سياسي

عدم بررسی اولویت ها در جلسه شورای شهر تبریز/ بن بست ترافیکی شهر باید گشوده شود


عضو شورای شهر تبریز در مورد عدم بررسی اولویت ها در جلسات شورای شهر نیز ضمن پذیرش این ضعف در گذشته خاطرنشان کرد: البته در چند وقت اخیر در موضوعاتی مانند نان و آب و فاضلاب ورود شده و باید این ورود به موضوعات کلان و مطالبه گری از مسئولان و مدیران استمرار یابد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، روح الله رشیدی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بزرگترین کار فرهنگی که می تواند مدیریت شهری را متحول کند، شفافیت است که موجب جمهوریت حداکثری و جلوگیری از خطای مسئولان و پستوگرایی به عنوان منشا فساد و تخلف می شود و در فرهنگ به معنی خاص نیز هم نیاز به تخصص و هم فهم فرهنگی داریم و رسانه ها نیز جزیی اصلی از همین فرهنگ عمومی و خاص است.

وی ادامه داد: گزارشات دوره ای ماهانه، سه ماهه و شش ماهه هم در سایت شهرداری و هم در درگاه های خبری باید درج شود تا موجب کاهش ابهامات و نقدها در مورد مجموعه مدیریت شهری تبریز شود و اگر این شفافیت محقق گردد می تواند مدالی برای شورای شهر ششم باشد و می تواند شهرداری را مکلف به انجام دقیق وظایف و ماموریت های خود کند.

رییس مرکز پژوهش شورای شهر تبریز خاطر نشان شد: تلاش شورا در تشکیل کمیته نظارت بر دعاوی و قراردادهای شهرداری یکی از قدم ها برای تحقق این شفافیت و در راستای آسیب شناسی و رسیدگی به پرونده های حقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم بررسی اولویت ها در جلسه شورای شهر تبریز/ بن بست ترافیکی شهر باید گشوده شود

عدم بررسی اولویت ها در جلسه شورای شهر تبریز/ بن بست ترافیکی شهر باید گشوده شود