مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 18:402022-11-08سياسي

گسل آموزشی مورد هدف دشمن است/ طراحی قرارگاه راهیان پیشرفت


رییس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: یکی از گسل های که دشمن برای آن برنامه ریزی کرده گسل مراکز آموزشی است و عدم ارائه روایت اول و درست باعث شد دانشجو فریب دشمن را بخورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید هادی انوری بعد از ظهر سه شنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: مجموعه بسیج دانشجویی سعی داشته تا به عنوان اولین مجموعه دانشجویی، خط مقدم بهره برداری و نکته برداری از سخنان امامین انقلاب باشد.

وی ادامه داد: برای مسئله جهاد تبیین و در جهت عملیاتی کردن آن باید به چگونگی روایت دستاوردهای انقلاب به ویژه برای قشر جوان و نوجوان تمرکز شود.

رییس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور خاطر نشان کرد: روایت دفاع مقدس برای الگویی خوبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

طراحی قرارگاه راهیان پیشرفت وی ادامه داد: سال گذشته اولین اردوی راهیان پیشرفت با میزبانی استان اصفهان با حضور بیش از 200 نفر از دانشجویان برگزار شد که در ادامه مسیر قرارگاه راهیان پیشرفت دانشجویی را در استان طراحی کردیم.

انوری فعالیت این قرارگاه را در عرصه های مختلف علمی، بهداشتی و نظامی دانست و افزود: نه تنها برای دانشجویان بلکه برای پایگاه های محلی، اساتید و دانش آموزان این اردو اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسل آموزشی مورد هدف دشمن است/ طراحی قرارگاه راهیان پیشرفت

گسل آموزشی مورد هدف دشمن است/ طراحی قرارگاه راهیان پیشرفت