مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 17:552022-11-08سياسي

دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید


سخنگوی دولت در جمع دانشجویان دانشگاه صداوسیما گفت: دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید، این دولت اهل شنیدن حرف مردم و رفتن به دانشگاه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، نشست پرسش و پاسخ علی بهادری سخنگوی دولت با دانشجویان دانشگاه صداوسیما در محل فاطمیه بزرگ تهران برگزار شد.

بهادری جهرمی با بیان اینکه اغتشاشگر و معترض را باید از هم تفکیک کنیم، گفت: ما پاسخ دشمن خارجی را حتما می دهیم و شک نکنید اگر یکی بخوریم دو تا می زنیم، فقط شاید بعضی ها را نتوانیم بگوییم.

وی افزود: سوال می شود که چرا با آشوبگران داخلی مماشات صورت می گیرد؟ باید بگویم من اصولا معترضین را دشمن نمی دانم و اصل بر این است که این جوانان که به خیابان می آیند فرزندان خطاکار ما هستند.

جهرمی گفت: استراتژی دشمن این است که دولت را به جان بچه های خودش و این بچه ها را به جان دولت بیندازد.

اتفاقا دولت طی 45 روزی که از وقایع اخیر می گذرد تمام تلاش خود را کرده که در تله دشمن نیفتد و دلیل اینکه هم گفته می شود با اغتشاشگران مماشات صورت می گیرد این است که در تله دشمن نیفتیم.

بهادری جهرمی عنوان کرد: برای دولت مثل آب خوردن بود که از همان روزهای اول اجازه دهد تا نیروی انتظامی از گلوله های جنگی استفاده کند و هر کسی را به خیابان آمد بزنند و اینطور مردم بترسند و از خانه خارج ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید

دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید