مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 17:052022-11-08سياسي

صداوسیما عواقب سلبریتیزم سخیف را دید


سلبریتیزم سخیف که صداوسیما در مواردی به آن مبتلا شد و امروز شاهد عوارض و عواقب آن است، اتفاقی است که نیاز به بررسی و کار دارد و این بر عهده رسانه ملی است که برای دورشدن از این معضل، - قائم مقام رییس صداوسیما می گوید: سلبریتیزم سخیف که صداوسیما در مواردی به آن مبتلا شد و امروز شاهد عوارض و عواقب آن است، اتفاقی است که نیاز به بررسی و کار دارد و این بر عهده رسانه ملی است که برای دورشدن از این معضل، در دو حوزه مهم یعنی در نسبت با جمهور و نخبگان نقش آفرینی مؤثر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، آیین افتتاح شبکه تلویزیونی دانشگاه صداوسیما با حضور علی جهرمی سخنگوی دولت، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، قائم مقام رییس صداوسیما و جمعی از مدیران سازمان صداوسیما و دانشجویان دانشگاه صداوسیما برگزار شد.

دانشگاه صداوسیما شبکه رویا را در تلوبیون راه اندازی کرد و پخش این شبکه از دوشنبه، 16 آبان ماه با شعار رویا؛ فصل رویش رویا آغاز شد.

آیین افتتاح شبکه تلویزیونی دانشگاه صداوسیما با حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، سید مهدی ساداتی نژاد رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان تهران، وحید جلیلی قائم مقام رییس رسانه ملی در امور فرهنگی، غلامرضا نوری معاون فضای مجازی، شهاب اسفندیاری رییس دانشگاه صداو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صداوسیما عواقب سلبریتیزم سخیف را دید

صداوسیما عواقب سلبریتیزم سخیف را دید