مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 16:452022-11-08پزشكي

خدمات تشخیصی درمانی مبتلایان تالاسمی از پوشش بیمه خارج نشده است


معاون دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: هیچکدام از خدمات تشخیصی درمانی تحت پوشش بیمه شدگان مبتلا به تالاسمی از پوشش خارج نشده است.

- معاون دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: هیچکدام از خدمات تشخیصی درمانی تحت پوشش بیمه شدگان مبتلا به تالاسمی از پوشش خارج نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد الهامی، گفت: بسته حمایتی بیماران مبتلا به تالاسمی برابر اعلام معاونت درمان وزارت بهداشت شامل سرفصل های ویزیت پزشک، مشاوره های روانشناسی و تغذیه، شنوایی سنجی و بینایی سنجی، خدمات پرتو پزشکی، تصویربرداری و آزمایشگاهی، خدمات توانبخشی در حال حاضر در سامانه نسخه الکترونیک سازمان بیمه سلامت پیاده سازی شده و بیمه شدگان مشمول در قالب نسخه الکترونیک علاوه بر سهم بیمه پایه از پوشش صندوق برخوردار می باشند.

وی افزود: بسته تالاسمی از بسته هایی است که در اولین مرحله اجرای صندوق صعب العلاج و از آبان ماه سال جاری عملیاتی شده است.

در سال جاری هیچکدام از خدمات تشخیصی درمانی تحت پوشش بیمه شدگان مبتلا به تالاسمی در بخش سرپایی و بستری از پوشش خارج نشده و کلیه تعهدات بیمه پایه کمافی السابق برقرار است.

وی تاکید کرد: هزینه پمپ دفروکسامین (دسفرال) برابر ضوابط و بر اساس فاکتورهای معتبر، به صورت 100 در صد مبلغ رسمی تعیین شده قابل پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات تشخیصی درمانی مبتلایان تالاسمی از پوشش بیمه خارج نشده است

خدمات تشخیصی درمانی مبتلایان تالاسمی از پوشش بیمه خارج نشده است