مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 16:302022-11-08سياسي

تشریح اولویت های سازمان بازرسی در دوران تحول و تعالی/ رصد اجرای تک تک قوانین


رییس سازمان بازرسی کل کشور با تشریح اولویت های این مجموعه در دوران تحول و تعالی گفت: سازمان بازرسی یک دستگاه نظارتی است که نظارت بر حسن جریان امور و رصد اجرای صحیح تک تک قوانین را برعهده دارد.

- ایسنا/مازندران رییس سازمان بازرسی کل کشور با تشریح اولویت های این مجموعه در دوران تحول و تعالی گفت: سازمان بازرسی یک دستگاه نظارتی است که نظارت بر حسن جریان امور و رصد اجرای صحیح تک تک قوانین را برعهده دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از میزان، ذبیح الله خداییان در سفر به استان مازندران پس از دیدار با آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، یکی از اولویت های سازمان بازرسی را رصد اجرای تک تک قوانین دانست و ادامه داد: در این راستا تمامی قوانین دستگاه ها رصد می شود تا مشخص شود که آیا به تکالیف قانونی خود عمل کرده اند یا خیر که از جمله این قوانین می توان به قانون هوای پاک و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اشاره کرد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه تکالیف دستگاه ها احصا و ابلاغ شده، اظهار کرد: در این راستا اقدامات دستگاه ها راستی آزمایی و مراتب به مسئولان مربوطه اعلام می شود.

خداییان یکی دیگر از اولویت های این سازمان را پیگیری ترک فعل مدیران دانست و گفت: در این دوره یکی از دستور کارهای سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اولویت های سازمان بازرسی در دوران تحول و تعالی/ رصد اجرای تک تک قوانین

تشریح اولویت های سازمان بازرسی در دوران تحول و تعالی/ رصد اجرای تک تک قوانین