مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 15:002022-11-08فرهنگي

ادبیات پایداری به جریانی پویا و قدرتمند در کشور تبدیل شده است


استاندار گیلان با بیان اینکه ادبیات پایداری و شعر دفاع مقدس به جریانی پویا و قدرتمند در کشور تبدیل شده است، اظهار کرد: تولیدات هنری و سینمایی مرتبط با دفاع مقدس نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه ادبیات پایداری و شعر دفاع مقدس به جریانی پویا و قدرتمند در کشور تبدیل شده است، اظهار کرد: تولیدات هنری و سینمایی مرتبط با دفاع مقدس نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند.

اسدالله عباسی در آیین اختتامیه جشنواره های شعر پایداری و فانوس که در کارگاه هنر سروش رشت برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ایران اسلامی و امام شهدا، برگزاری آیین های فرهنگی و هنری در حوزه دفاع مقدس و پایداری را حایز اهمیت دانست و افزود: شهدا خود شاهد و حاضر در برنامه های معنوی حوزه فرهنگ ایثار و شهادت هستند و این نشان دهنده فاخر بودن آثار و ارزشمندی همه کسانی است که با شهدا مانوس هستند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی و استان گیلان هنرمندان متعهد بسیاری دارد که در حوزه فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت فعالیت می کنند و متعهد به ولایت و کشور عزیزمان هستند، اضافه کرد: معرفی استواری رزمندگان اسلام و خداجویی آنان در قالب هنر تعهدی برگرفته از اعتقادات راسخ هنرمندان، شعرا و نویسندگان است که با عنایت خدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادبیات پایداری به جریانی پویا و قدرتمند در کشور تبدیل شده است

ادبیات پایداری به جریانی پویا و قدرتمند در کشور تبدیل شده است