مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 14:352022-11-08بين الملل

برنامه محرمانه امارات و مصر برای جذب نیرو از سومالی


وبسایت خبری میدل ایست آی در گزارشی فاش کرد، حدود 3000 جوان سومالیایی به عنوان بخشی از یک برنامه محرمانه امارات و مصر برای جذب نیرو از سومالی آموزش می بینند.

- وبسایت خبری "میدل ایست آی" در گزارشی فاش کرد، حدود 3000 جوان سومالیایی به عنوان بخشی از یک برنامه محرمانه امارات و مصر برای جذب نیرو از سومالی آموزش می بینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزارشی که در میدل ایست آی منتشر شد، حاکی از آن است که یک ابتکارعمل محرمانه توسط امارات و مصر برای عضو گیری حدود 3000 جوان سومالیایی و آموزش آنها در موگادیشو در حال اجرا است.

طبق این گزارش، این جوانان که بین 18 تا 28 ساله هستند در دوره آموزشی که از ماه ها قبل آغاز شده، وعده های شغلی با درآمد خوب دریافت کردند و اینکه تعدادی از آنها برای آموزش نظامی به مصر اعزام می شوند.

در این گزارش آمده است که احتمالا به این ابتکارعمل که از سوی ابوظبی تامین بودجه می شود، از نظر اتیوپی که پیرامون سد النهضه با قاهره اختلاف نظر دارد و نیز از نظر ترکیه و قطر که در سال های اخیر در سومالی نفوذ دارند، با سوء ظن نگریسته شود.

طبق این گزارش، اکثر این افراد از خانواده های فقیر هستند و قبل از جذب تحت بررسی های پزشکی و امنیتی همه جانبه قرار گرفتند و برای حمایت از عزیزان خود در کشوری که از هر 10 تن حدود هفت تن در فقر به سر می برند، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه محرمانه امارات و مصر برای جذب نیرو از سومالی

برنامه محرمانه امارات و مصر برای جذب نیرو از سومالی