مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-08سياسي

ملامت کنندگان جوانان، خود بازیچه رسانه های دشمن نشوند


جمعی از اساتید دانشگاهی و همکاران محمدهادی زاهدی وفا نوشته اند: افرادی که این روزها، نوجوانان ساده دل را بواسطه فریب خوردن از رسانه های دشمن ملامت می کنند و خود در دوران میانسالی و مسئولیت، - در زمینی دیگر، همچون کودکان بازیچه این رسانه ها قرار می گیرند، این رفتار را با دیگر دلسوزان نظام روا ندارند و در جبران این خطا برآیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در متن این نامه که با اشاره به آیه 149 سوره نساء نوشته شده، می خوانیم: در دورانی که ارزش های والای انسانی در ازدحام افسار گسیخته فضای مجازی و با شگردهای کثیف برآمده از مغزهای دنیاپرست، تبدیل به ضد ارزش شده، محکوم کردن معلمی توانمند و مدیری دانشمند به امانت داری و صداقت، جایی برای تعجب باقی نمی گذارد.

گویا در این ایام تیره روزی اخلاق، اگر امین باشی و دوست و دشمن، تو را از نزدیک ترین کسان خود، در سپردن اموال و وصیت به مصرف آن در امور خیر سزاوارتر بدانند، باید مورد سوال قرار بگیری که چرا چنین رفتار کرده ای که مورد اعتماد دیگران واقع شده ای؟ ما، نویسندگان این سطور، به وظیفه معلمی و تعهد دانایی، بعد از سال ها موانست و همکاری با جناب آقای دکتر محمد هادی زاهدی وفا، سکوت در برابر تهمت های ناروای نسبت داده شده به ایشان را جایز نمی دانیم و دفاع از ایشان را نه به عنوان دفاع از یک فرد، که به عنوان دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملامت کنندگان جوانان، خود بازیچه رسانه های دشمن نشوند

ملامت کنندگان جوانان، خود بازیچه رسانه های دشمن نشوند