مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:002022-11-08سياسي

من اگر نماینده مجلس بودم ...


سال ها میلیارد میلیارد از پول مردم، به جیب صداوسیما، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت ارشاد و هزار نهاد فرهنگی بزرگ و کوچک می رود اما بازهم مسئولان کشور از نفوذ فرهنگی غرب در کشور گلایه می کنند و به دنبال طرح هایی مثل صیانت هستند.

-   عصر ایران؛ مصطفی داننده- من اگر امروز نماینده مجلس بودم، به جای ارائه طرح هایی مثل اعدام! با دیدن وضعیت جامعه به ویژه قشر جوان، طرحی را آماده می کردم که در آن تمام دستگاه های فرهنگی مجبور به ارائه گزارش در مورد عملکرد خود در تمام این سال ها شوند و این سوال را پاسخ دهند که چه کرده اند؟   خنده دار نیست، سال ها میلیارد میلیارد از پول مردم، در جیب صداوسیما، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت ارشاد و هزار نهاد فرهنگی بزرگ و کوچک می رود اما بازهم مسئولان کشور از نفوذ فرهنگی غرب در کشور گلایه می کنند و به دنبال طرح هایی مثل صیانت هستند.

    این روزها هم که شاهد هستیم، برخی در خطابه های خود می گویند، معترضین که نماز نمی خوانند، تازه مشروب هم می خورند و فرزند طلاق هم هستند.

    تمام ایرانی هایی که بعد از انقلاب به دنیا آمدند، مدرسه رفتند، دانشگاه را پشت سر گذاشتند یا در حال سپری کردن آن هستند، با آموزه های دینی آشنا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

من اگر نماینده مجلس بودم ...

من اگر نماینده مجلس بودم ...