مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-08اقتصادي

تمامی ایستگاه های جمع آوری شیر تحت نظارت دامپزشکی هستند


رییس اداره دامپزشکی شهرستان رزن گفت: تمامی ایستگاه های جمع آوری شیر و مراکز فروش لبنیاتی ها و گاوداری های صنعتی در شهرستان های رزن و درگزین تحت نظارت کارشناسان دامپزشکی قرار دارند.

- ایسنا/همدان رییس اداره دامپزشکی شهرستان رزن گفت: تمامی ایستگاه های جمع آوری شیر و مراکز فروش لبنیاتی ها و گاوداری های صنعتی در شهرستان های رزن و درگزین تحت نظارت کارشناسان دامپزشکی قرار دارند.

بهروز شیرزادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت شیر در زمره پراهمیت ترین فرآورده های خام دامی اظهار کرد: این نظارت های کارشناسان دامپزشکی شامل نمونه گیری از شیر از تمامی ایستگاه های جمع آوری شیر و گاوداری های صنعتی و ارسال به آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان همدان و بازرسی بهداشتی از ایستگاه ها و تجهیزات مربوط به جمع آوری، نگهداری و نیز خودروهای ویژه حمل شیر خام است.

وی همچنین با اشاره به اطمینان بخشی هر چه بیشتر از سلامت شیرهای مورد جمع آوری در ایستگاه های جمع آوری شیر افزود: کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان رزن به صورت منظم با اخذ نمونه شیر از ایستگاه ها وگاوداری های صنعتی و ارسال آن به آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان همدان با هدف انجام آزمایش های لازم از عدم وجود هر گونه آلودگی یا افزودنی غیرمجاز اطمینان حاصل می کنند و در صورت مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی ایستگاه های جمع آوری شیر تحت نظارت دامپزشکی هستند

تمامی ایستگاه های جمع آوری شیر تحت نظارت دامپزشکی هستند