مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-08اقتصادي

افزایش محدوده مصوب طرح جامع زنجان حرکت غیرکارشناسی است


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه طرح جامع شهر زنجان چند روز قبل به شهرداری ابلاغ شده و هنوز جوهر امضای آن خشک نشده است از برخی مسئولان شنیده می شود که قصد افزایش محدوده مصوب طرح جامع را دارند، - گفت: این اقدام یک حرکت کاملاً غیرفنی و غیر کارشناسی است.

مهدی طالب صبح امروز (17 آبان ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه طرح های مختلف مسکن جزو مواردی بوده که همواره نسبت به اجرای آن تاکید شده است، اظهار کرد: نتیجه این شعارها حل مشکل مسکن نبود بلکه افزایش مشکلات مسکن و حتی ایجاد مشکلات فرهنگی اجتماعی سیاسی و زیست محیطی بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از علل بروز این مشکلات نبود برنامه و طرح مطالعاتی دقیق در این باره است، افزود: با این حال همین قوانین مصوب در این خصوص هم به درستی اجرا نمی شود.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه برابر تبصره 12 قانون جهش تولید مسکن اداره کل راه وشهرسازی مکلف است اولویت اول تامین مسکن را در اراضی واقع در بافت مرکزی و فرسوده قرار دهد که متاسفانه این موضوع تقریباً در هیچ کدام از استان ها رعایت نشده است، افزود: دولت ها به راحت ترین شکل ممکن آن یعنی الحاق به محدوده یا تغییر کاربری اراضی روی آورده اند متاسفانه این موضوع در شهر زنجان نیز در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش محدوده مصوب طرح جامع زنجان حرکت غیرکارشناسی است

افزایش محدوده مصوب طرح جامع زنجان حرکت غیرکارشناسی است