مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-08اجتماعي

آغاز سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی در کردستان


رییس آموزش وپرورش استثنایی استان کردستان گفت: سنجش سلامت جسمانی وآمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی سال 1401 در شهرستان ها ومناطق تابعه استان از 18 آبان ماه جاری آغاز می شود.

- طالب محمدی، رییس آموزش وپرورش استثنایی استان کردستان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مدیران مراکز پیش دبستانی می توانند از تاریخ اعلام شده نسبت به نوبت گیری در سامانه سنجش به آدرس https://tashkhis.

csdeo.

ir/ اقدام کنند.

وی با بیان اینکه سامانه سنجش برای نوبت گیری نوآموزان پیش دبستانی از تاریخ 18 آبان ماه جاری فعال می شود، افزود: مدیران مراکز پیش دبستانی می توانند با وارد کردن کد ملی به عنوان نام کاربری ورمز ورود نسبت به نوبت گیری نوآموزان اقدام کنند.

دبیر اجرایی ستاد سنجش استان با برشمردن برنامه سنجش به عنوان یکی از شیوه های اصلی کیفیت بخشی در نظام های آموزشی بیان کرد: رسالت اصلی این برنامه تضمین کیفیت آموزش وپرورش و خروجی آن کیفیت بخشی نظام آموزشی است.

وی ادامه داد: آموزش وپرورش زمینه ای را فراهم می کند که کودکان متناسب با استعداد، توانایی و محدودیت های خود بتوانند ازتعلیم و تربیت صحیح در جهت ساخت جامعه بالنده و پویا بهره مند شوند.

محمدی اجرای برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان را یکی از شیوه های مؤثر در کیفیت بخشی آموزشی دانست و گفت: سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی در کردستان

آغاز سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی در کردستان