مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-08اقتصادي

ظرفیت تولید آب شیرین کن های استان بوشهر 2 برابر می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از افزایش 2 برابری ظرفیت تولید آب از پروژه های آب شیرین کن استان بوشهر تا پایان سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالحسن عالی صبح سه شنبه در نشست بررسی طرح های آب شیرین کن بوشهر با اشاره به تکمیل و بهره برداری از طرح های مهم حوزه آب استان بوشهر در سال جاری اظهار داشت: با تکمیل این پروژه ها ظرفیت تولید آب از طریق شیرین سازی آب دریا افزایش می یابد.

وی، با اشاره به افزایش 2 برابری ظرفیت تولید آب از پروژه های آب شیرین کن های استان بوشهر تا پایان سال جاری خاطرنشان کرد: در شهرها و روستاهای استان طرح های آب شیرین کن به ظرفیت 150 هزار مترمکعب در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به گذر بدون بحران و تنش از فصل گرما امسال تصریح کرد: تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر سبب شد در فصل گرما و تابستان تمام مطالبات پاسخ داده شود که قابل تقدیر و سپاس است.

عالی با اشاره به اینکه اکنون به ظرفیت بیش از 120 هزار مترمکعب پروژه آب شیرین کن در نوار ساحلی بوشهر در حال اجرا است، اظهار داشت: علاوه بر آب شیرین کن 70 هزار مترمکعب نیروگاه اتمی 2 پروژه در نوار ساحلی به ظرفیت 52 هزار مترمکعب در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تولید آب شیرین کن های استان بوشهر 2 برابر می شود

ظرفیت تولید آب شیرین کن های استان بوشهر 2 برابر می شود