مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-08بين الملل

هیچ فعالیت غیرمعمولی در سایت آزمایش اتمی کره شمالی رهگیری نشده است


یک ناظر آمریکایی امروز (سه شنبه) اعلام کرد، به نظر می رسد که کره شمالی آمادگی های لازم را برای انجام یک آزمایش اتمی کامل کرده اما هیچ نشانه ای از فعالیت های جدید چشمگیر در سایت آزمایش هسته ای پونگی -ری این کشور دیده نمی شود.

- یک ناظر آمریکایی امروز (سه شنبه) اعلام کرد، به نظر می رسد که کره شمالی آمادگی های لازم را برای انجام یک آزمایش اتمی کامل کرده اما هیچ نشانه ای از فعالیت های جدید چشمگیر در سایت آزمایش هسته ای "پونگی -ری" این کشور دیده نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، اندیشکده مرکز مطالعات بین الملل و استراتژیک مستقر در واشنگتن در گزارشی نوشته است، تصاویر جدید ماهواره ای یک روز پیش از انتخابات میان دوره ای آمریکا که امروز هشتم نوامبر برگزار می شود، نشان می دهد که هیچ فعالیت چشمگیری از داخل یا پیرامون تونل 3 این سایت آزمایش اتمی دیده نمی شود.

این اندیشکده همچنین اعلام کرد: با توجه به فقدان تحولات خارجی جدید در این زمینه، آماده سازی برای انجام یک آزمون برای چندین ماه تکمیل شده است.

در میانه جدیدترین پرتاب های موشکی کره شمالی، گمانه زنی ها درباره اینکه این کشور شاید پیش از انتخابات میان دوره ای آمریکا یا در خلال آن یک آزمایش اتمی داشته باشد، شدت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ فعالیت غیرمعمولی در سایت آزمایش اتمی کره شمالی رهگیری نشده است

هیچ فعالیت غیرمعمولی در سایت آزمایش اتمی کره شمالی رهگیری نشده است