مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 09:302022-11-08پزشكي

افزایش بنا و خدمات در درمانگاه گرمسار/ پیگیر جذب پزشک هستیم


مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: برای دعوت و به کارگیری پزشکان متخصص در درمانگاه گرمسار و اصلاح و افزایش بنای این درمانگاه اقدامات جدی در دست اقدام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر استان سمنان ضمن تشکر از پیگیری این رسانه برای رفع مشکلات مردمی به ویژه در حوزه سلامت که بسیار مهم و مؤثر است، بیان داشت: درمانگاه تأمین اجتماعی گرمسار در حال حاضر با تمامی ظرفیت های موجود در بخش های ویزیت پزشک عمومی، مامایی، تزریقات و پانسمان، داروخانه، آزمایشگاه و رادیولوژی به صورت میانگین ماهانه به حدود 13 هزار نفر از مراجعان خدمات ارائه می کند.

وی با بیان اینکه این درمانگاه به صورت شبانه روزی در حال فعالیت بوده و احداث بیمارستان ملکی منوط به ابلاغ ضوابط و دستورالعمل های سازمانی است که در حال حاضر شامل گرمسار نمی شود، افزود: در خصوص پرداخت حق بیمه نیز قابل ذکر است که از مبلغی که بیمه شدگان به عنوان حق بیمه پرداخت می کنند تنها یک دهم آن اختصاص به حوزه درمان داشته و مابقی به عنوان ذخیره صندوق بازنشستگی و از کارافتادگی بیمه شده منظور می شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان ادامه داد: عمده مشکلی که از جانب بیمه شدگان شهرستان گرمسار مطرح می شود عدم ارائه خدمات تخصصی در این مرکز است که این موضوع نیز بارها به صورت اقدامات چندجانبه از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بنا و خدمات در درمانگاه گرمسار/ پیگیر جذب پزشک هستیم

افزایش بنا و خدمات در درمانگاه گرمسار/ پیگیر جذب پزشک هستیم