مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-08دانش

ساخت جاذب فعال جهت استفاده در مخازن ذخیره سازی گاز طبیعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  آبان 1401، آخرین مهلت برای ثبت نام فراخوان «ساخت جاذب فعال جهت استفاده در مخازن ذخیره سازی گاز طبیعی به روش جذبی» است که با همکاری ستاد توسعه فناوری نانو و مرکز نوآوری آمپر برگزار می شود.

- 30 آبان 1401، آخرین مهلت برای ثبت نام فراخوان ساخت جاذب فعال جهت استفاده در مخازن ذخیره سازی گاز طبیعی به روش جذبی است که با همکاری ستاد توسعه فناوری نانو و مرکز نوآوری آمپر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  آبان 1401، آخرین مهلت برای ثبت نام فراخوان ساخت جاذب فعال جهت استفاده در مخازن ذخیره سازی گاز طبیعی به روش جذبی است که با همکاری ستاد توسعه فناوری نانو و مرکز نوآوری آمپر برگزار می شود.

هدف اصلی این چالش نوآوری، سنتز یک ماده جاذب جهت جذب گاز طبیعی در مخازن ANG است.

در مرحله اول ثبت نام، شرکت کنندگان می بایست حداکثر تا 30 آبان، طرح مفهومی خود را در چارچوبی که در اختیار آن ها قرار گرفته است، مدون و سپس از طریق سامانه به صورت آنلاین ثبت نمایند.

سوخت های فسیلی مانند زغال سنگ و گازوییل مهم ترین منابع انرژی مورد استفاده هستند که بخش زیادی از انرژی مورد نیاز در جهان را تامین می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت جاذب فعال جهت استفاده در مخازن ذخیره سازی گاز طبیعی

ساخت جاذب فعال جهت استفاده در مخازن ذخیره سازی گاز طبیعی