مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 08:202022-11-08سياسي

امیدوارم مجوز احداث دانشگاه های علوم پزشکی شرق و غرب هرمزگان به تصویب برسد


نماینده مردم بندرعباس ،قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده مجوز احداث دانشگاه های علوم پزشکی شرق و غرب استان اخذ شده است و امیدواریم در کمیسیون بهداشت هم به تصویب برسد.

- ایسنا/هرمزگان نماینده مردم بندرعباس ،قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده مجوز احداث دانشگاه های علوم پزشکی شرق و غرب استان اخذ شده است و امیدواریم در کمیسیون بهداشت هم به تصویب برسد.

احمد مرادی در تشریح این خبر، افزود: تخت های بیمارستانی استان هرمزگان حدود 50 درصد نسبت به میانگین کل کشور پایین تر است و این یک ضعف اساسی برای استان در حوزه بهداشت و درمان محسوب می شود البته برای رفع این موضوع اقداماتی انجام دادیم.

وی بیان کرد: پیگیری هایی در همین راستا برای تکمیل بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس شده است و تاکنون نیز حدود 63 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است البته از محل مسئولیت های اجتماعی توسعه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد یک بیمارستان 264 تختخوابی در این مجموعه احداث شود.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس، اظهار کرد: با تلاش های انجام شده 100 تخت دیگر به بیمارستان کودکان بندرعباس اضافه می شود در حقیقت عموم مردم استان از بیمارستان های هرمزگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم مجوز احداث دانشگاه های علوم پزشکی شرق و غرب هرمزگان به تصویب برسد

امیدوارم مجوز احداث دانشگاه های علوم پزشکی شرق و غرب هرمزگان به تصویب برسد