مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 22:252022-11-07ورزشي

ویزای بوکسورهای ایران صادر نشد


در حالی که مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان 2022 از روز 24 آبان ماه تا پنجم آذرماه به میزبانی اسپانیا و در شهر آلیکانته برگزار خواهد شد، امروز (دوشنبه - 14 آبان ماه) در خواست رویداد اعضای تیم ملی کشورمان برای حضور در این مسابقات با کارشکنی سفارت اسپانیا مورد قبول واقع نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون بوکس، در حالی که مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان 2022 از روز 24 آبان ماه تا پنجم آذرماه به میزبانی اسپانیا و در شهر آلیکانته برگزار خواهد شد، امروز (دوشنبه - 14 آبان ماه) در خواست رویداد اعضای تیم ملی کشورمان برای حضور در این مسابقات با کارشکنی سفارت اسپانیا مورد قبول واقع نشد.

  حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس با اشاره به این موضوع گفت: از مدت ها قبل با توجه به دعوت نامه حضور در مسابقات جهانی جوانان، اقدامات لازم جهت صدور روادید را انجام داده بودیم، اما متاسفانه امروز با کارشکنی سفارت اسپانیا درخواست ویزای تمامی اعضای تیم جوانان و کادرفنی رد شد.

این در حالی است که تمام اقدامات لازم در این خصوص را در زمان مقرر انجام داده بودیم و حتی رزو هتل محل اقامت و تامین منابع ریالی و ارزی را نیز انجام داده بودیم.

  وی افزود: ما  با توجه به تاخیر صورت گرفته در صدور ویزا، از وزارت امور خارجه نیز پیگیر این موضوع شدیم، اما با این حال امروز بدون هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزای بوکسورهای ایران صادر نشد

ویزای بوکسورهای ایران صادر نشد