مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 20:102022-11-07اقتصادي

آبگیری در 681 سازه آبخیزداری در بارندگی اخیر انجام شد


سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: در بارندگی اخیر بیشتر سازه های آبخیزداری استان آبگیری شده و مجموع روان آب استحصالی از این بارندگی 17 میلیون مترمکعب برآورد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین گشتاسبی سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر شامگاه امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از مهمترین طرح ها و اولویت های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اجرای طرح های حوزه آبخیزداری است، اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح ها کنترل و 145 هزار هکتار عملیات بیولوژیک و بیومکانیک را به اجرا درآوردیم که مجموع اعتبار هزینه شده افزون بر 2 هزار و 500 میلیارد ریال بوده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: در بارندگی های اخیر (12 و 13 آبان) بیشتر سازه های آبخیزداری استان آبگیری شده که در شهرستان دشتستان 129 سازه، شهرستان جم 361 سازه، دشتی 142 سازه، گناوه هفت سازه، تنگستان 39 سازه و بوشهر سه سازه و در مجموع 681 سازه آبگیری شده و مجموع روان آب استحصالی از این بارندگی 17 میلیون مترمکعب برای استان برآورد شده است.

  گشتاسبی گفت: در سال 1401 در مجموع از محل اعتبارات استانی و ملی افزون بر 789 میلیارد ریال اعتبار مصوب داریم که امیدواریم اجرایی شود و البته توان و آمادگی لازم برای انجام طرح های جدید براساس مطال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگیری در 681 سازه آبخیزداری در بارندگی اخیر انجام شد

آبگیری در 681 سازه آبخیزداری در بارندگی اخیر انجام شد