مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 18:252022-11-07سياسي

صدور آرای عادلانه در محاکم هدف اصلی و اساسی دستگاه قضایی است


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: صدور آرای عادلانه در محاکم از سوی قضات هدف اصلی و اساسی دستگاه قضایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو عصر دوشنبه در آیین تحلیف کارآموزان قضایی وکالت ورودی 1400 با بیان اینکه عدالت خواهی مهمترین ویژگی یک وکیل خوب است، اظهار کرد: صدور آرای عادلانه در محاکم از سوی قضات هدف اصلی و اساسی دستگاه قضایی است.

وی خاطر نشان کرد: شأن و جایگاه بالای وکیل در بین مردم و جامعه ایجاب می کند تا این قشر بر لزوم مواظبت و مراقبت خود بیش از پیش اهتمام ورزند تا در معرض اتهام قرار نگیرد و وکیل در کنار اینکه باید از موکل خود دفاع کند ولی باید همواره تلاش برای کشف حقیقت را از مهمترین اهداف خود قرار دهد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: جمهموری اسلامی ایران وکالت منتسب به ولایت فقیه است و انتساب به چنین جایگاه والایی ایجاب می کند تا رفتار، اقدامات و عملکردها در شأن و جایگاه آن باشد.

حجت الاسلام کثیرلو توجه به قانونمداری را یکی دیگر از ویژگی های وکیل دانست و ادامه داد: آراستگی، متانت، حفظ ظاهر بر مبنای احکام اسلامی از اصول اساسی این حرفه است که باید رعایت شود.

وی همچنین با اشاره ب ه فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی بر لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی در راستای ارتقاء دانش و تخصص و تبادل نظر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور آرای عادلانه در محاکم هدف اصلی و اساسی دستگاه قضایی است

صدور آرای عادلانه در محاکم هدف اصلی و اساسی دستگاه قضایی است