مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 17:402022-11-07سياسي

مسئولان اهتمام ویژه ای برای تامین فضای فعالیت بانوان داشته باشند


دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک گفت: مسئولان اهتمام ویژه ای برای تامین فضاهای امن شهری فعالیت بانوان و کودکان داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتاح احمدی عصر دوشنبه در نشست هم افزایی اعضای شورای شهر با دستگاه های فرهنگی و هنری با تاکید بر توجه بیش از پیش شهردار و اعضای شورای شهر به جایگاه بانوان و کودکان در بهره گیری از امکانات شهری اظهار کرد: مسئولان اهتمام ویژه ای برای تامین فضاهای امن شهری برای فعالیت بانوان و کودکان داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز از هر سو دچار هجمه فرهنگی هستیم و در دنیا نگاه همسو علیه ما در جریان است، افزود: باید کوتاهی های خود را بپذیریم و جبران کنیم و با تدابیر ویژه و استفاده از ظرفیت های مردمی در تمامی حوزه ها جلوی اقدامات دشمن را بگیریم.

دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک بیان کرد: اگر جسم و روح زنان و مادران ما در خانواده ها سالم باشد و در فضاهایی که توسط مدیران شهری برای آنها فراهم می شود سلامت روحی و جسمی آنها تامین شود؛ قطعاً این سلامت به خانواده ها تاثیرگذار خواهد بود و آسیب های اجتماعی نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

احمدی بر ضرروی رعایت حداقل حقوق شهروندان تاکید کرد و ادامه داد: مسئولان باید با بهره گیری از ظرفیت نهادهای علمی، دانشگاه ها و نهادهای مردم نهاد شهر را مطلوب کودکان بسازند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان اهتمام ویژه ای برای تامین فضای فعالیت بانوان داشته باشند

مسئولان اهتمام ویژه ای برای تامین فضای فعالیت بانوان داشته باشند