مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 16:302022-11-07سياسي

پایانه تاکسیرانی شوش اصلاح می شود


شهردار منطقه 12 از اصلاح پایانه تاکسیرانی شوش به منظور حل معضلات ترافیکی در میدان شوش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر یزدی با اشاره به وجود برخی معضلات ترافیکی در میدان شوش گفت: از جمله عواملی که سبب این معضلات شده بود، جانمایی پایانه تاکسی در ابتدای خیابان ری بود که پس از مطالعات ترافیکی به همراه تحقیقات میدانی در مورد آن تصمیم گیری شد.

شهردار منطقه 12 خاطرنشان کرد: پایانه قبلی با فاصله حدود 150 متر نسبت به میدان در ضلع غرب خیابان ری جانمایی شده بود و به دلیل بُعد مسافت، مسافران تاکسی چندان از آن استقبال نمی کردند.

وی افزود: از دیگر سو با توجه به استقرار تعدادی خط تاکسی در ضلع شرق میدان شوش (ابتدای خیابان شوش شرقی) و تجمع مسافربرهای شخصی در ابتدای خیابان ری، مسافران تمایل چندانی به پیاده روی تا محل پایانه نداشتند و ترجیح می دادند در همین نقطه سوار خودروهای شخصی مسافربر شوند؛ به همین دلیل، تجمع مسافران در این محل بیشتر بود.

یزدی با یادآوری این مطلب که این موضوع را شهروندان و رانندگان تاکسی، چندین بار طی یکی دو سال گذشته گزارش داده بودند، عنوان کرد: در نهایت سال گذشته، طرحی مصوب شد که طی آن مقرر شد پایانه ابتدای خیابان ری با پایانه خطی ابتدای شوش شرقی ادغام شوند؛ به این معنی که ما کلاً یک پایانه تاکسی در میدان شوش بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه تاکسیرانی شوش اصلاح می شود

پایانه تاکسیرانی شوش اصلاح می شود