مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 15:452022-11-07بين الملل

تایوان: 31 جنگنده ارتش چین از خط میانه تنگه تایوان عبور کردند


وزارت دفاع تایوان اعلام کرد تحرکات نظامی ارتش چین در اطراف این جزیره ادامه دارد و امروز دوشنبه 31 جنگنده ارتش چین از خط میانه تنگه تایوان عبور کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت دفاع تایوان اعلام کرد تحرکات نظامی ارتش چین در اطراف تنگه تایوان ادامه دارد و امروز دوشنبه 31 جنگنده ارتش چین از خط میانه تنگه تایوان عبور کردند.

وزارت دفاع تایوان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد امروز 63 جنگنده و 4 کشتی جنگی ارتش چین را در منطقه نزدیکی ما رصد کردیم .

وزارت دفاع تایوان دیروز یکشنه نیز اعلام کرد 46 فروند جنگنده از انواع جی -16 شنیانگ و اچ -6 متعلق به نیروی هوایی ارتش چین از بخش پایانی تنگه تایوان عبور کردند.

همچنین، 2 فروند رزمناو چین هم در مجاورت جزیره دونگشا رؤیت شدند.

این وزارتخانه در ادامه این بیانیه مدعی شناسایی و رهگیری تمام هواپیماها و رزمناوهای چین و آماده باش نیروهای مسلح تایوان شد.

روایت تایوان درباره تحرکات نظامی چین نزدیک این جزیره در شرایطی مطرح شده که چندی پیش اعلام شد که برای نخستین بار پس از سفر نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، دو کشتی جنگی متعلق به نیروی دریایی آمریکا از تنگه تایوان عبور کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایوان: 31 جنگنده ارتش چین از خط میانه تنگه تایوان عبور کردند

تایوان: 31 جنگنده ارتش چین از خط میانه تنگه تایوان عبور کردند