مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-07اقتصادي

کشف 1800 تن غلات احتکار شده در فارس/انجام 472 بازرسی مشترک


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اعلام کرد که با تلاش گشت های بازرسی مشترک جهادکشاورزی، صمت، پلیس و تعزیرات، بالغ بر 1800 تن غلات احتکاری در این استان کشف شده است.

- غلامرضا سالاری دوشنبه 16 آبان با بیان اینکه غلات مکشوفه شامل انواع برنج خارجی و ایرانی، گندم و جو بوده است، به خبرنگاران گفت: ارزش کالاهای کشف شده در این بازرسی ها حدود 360 میلیارد ریال برآورد شده است.

سالاری با اشاره به اینکه در رابطه با احتکار و اخفاء 132 پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان فارس تشکیل شده است، گفت: متهمین در این پروندها علاوه بر الزام به عرضه کالا در بازار به پرداخت 560 میلیارد ریا جریمه در حق دولت محکوم شده اند.

وی مصوبه سران قوا در خصوص افزایش مجازات های نقدی تعزیرات حکومتی را یادآور شد و گفت: طبق این مصوبه جریمه نقدی همه تخلفات صنفی افزایش 5 برابری داشته و احتکار و اخفاء نیز جزو همین موارد است.

سالاری اضافه کرد: مصوبه یاد شده این اختیار را به روسای شعب تعزیرات داده است که در صورت کشف کالای احتکاری در یک واحد صنفی، بلافاصله دستور پلمپ و نصب پارچه صادر شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس همچنین با بیان اینکه بازرسی توسط گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان با همکاری سازمان های جهادکشاورزی و صمت و اتاق اصناف، شبکه های بهداشت و دیگر دستگاه ها به شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1800 تن غلات احتکار شده در فارس/انجام 472 بازرسی مشترک

کشف 1800 تن غلات احتکار شده در فارس/انجام 472 بازرسی مشترک