مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:572022-11-07اقتصادي

کارآفرینی جوان لرستانی با سرمایه 2 میلیون تومانی/ وقتی حرف برای گفتن در تولید داری


رضا اسداللهی، کارآفرین جوان خرم آبادی در 26 سالگی با راه اندازی کارگاه تولید صنایع چوبی از جمله مبلمان نه تنها توانسته درآمدی برای خود کسب کند، - خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، رضا اسداللهی کارآفرین جوان که به دلیل علاقه زیاد از همان نوجوانی و پس از پایان تحصیلات متوسطه تولید را شروع کرده، می گوید: علاوه بر علاقه هدف یکی از مهمترین عواملی بود که نقش مهمی در موفقیت من داشت.

او که لیسانس صنایع تولید و حسابداری را در کارنامه خود دارد، با سرمایه شخصی و بدون دریافت هیچ گونه تسهیلاتی کار خود را شروع کرده است.

اسداللهی الگوی موفق کارآفرینی است که با وجود تحصیلات دانشگاهی اما تولید را دنبال کرده و امروز در سن 26 سالگی توانسته جایگاهی برای خود پیدا کند.

او ناامیدی را در پیش گرفته اند، سعی کرده با هدف گذاری و مسوولیت پذیری کار خود را دنبال کند، به طوری که امروز نه تنها در بازار استان بلکه در دیگر استان ها و حتی خارج از کشور هم حرف برای گفتن دارد.

با رضا اسداللهی کارآفرین جوان و موفقی که سرشار از انگیزه و امید است، گفت وگویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

  چطور شد با وجود تحصیلات دانشگاهی ، تولید را دنبال کردید؟ راستش را بخواهید من از دوره راهنمایی و دبیرستان دیوانه وار به کار با چوب علاقه داشتم، همین شد که پس از دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی جوان لرستانی با سرمایه 2 میلیون تومانی/ وقتی حرف برای گفتن در تولید داری

کارآفرینی جوان لرستانی با سرمایه 2 میلیون تومانی/ وقتی حرف برای گفتن در تولید داری