مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-07سياسي

نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در قم برپا می شود


رییس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم گفت: نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس به مدت یک هفته با حضور بیش از 120 ناشر فعال در این حوزه در قم برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر این موضوع تاکید کردند که برگزاری کنگره و یادواره های شهدا باید با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و همچنین رساندن پیام شهیدان به جامعه باشد که به نظر می رسد برای این مأموریت مهم رسانه های نقش اساسی و مهمی بر عهده دارند.

رییس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، تاکید کرد: باید تلاش شود تا با استفاده از ابراز هنر و رسانه پیام شهدا را آنگونه که بوده؛ به نسل جوان و جامعه انتقال دهیم و نباید اجازه داد در این زمینه تحریفی صورت گیرد.

خوش گفتار مقدم بیان داشت: ستاد ملی کنگره شهدای استان قم از سه سال گذشته فعالیت های خود را آغاز کرده و در این زمینه نهادها، دستگاه ها و همچنین اقشار مختلف به میدان آمدند.

وی با بیان اینکه اجلاسیه 60 شهید جهاد کشاورزی استان قم از سوی این نهاد در قم برپا می شود ابراز داشت: جهادگران جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس به سنگر سازان بی سنگر معروف بودند که در خط مقدم در حالی که جان پناهی نداشتند اقدام به زدن خاکریز و پشتیبانی از رزمندگان می کردند.

رییس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، عنوان داشت: کار جهادگران جهاد سازندگی در دفاع مقدس بسیار مهم بود و هرگاه عملیاتی با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در قم برپا می شود

نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در قم برپا می شود