مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-07فرهنگي

چرایی تاوان شادی های جاهلانه از سبد فرهنگ و هنر


پیشکسوت موسیقی منوجان؛ تیراندازی در مراسمات جشن و عروسی را از سنت های غلط منطقه عنوان کرد که همه ساله قربانی می گیرند.

- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان پیش از ظهر امروز شانزدهم آبانماه در دیدار با غلامحسین خدمتی عضو انجمن موسیقی منوجان و از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر بر تغییر و اصلاح فرهنگ ها و سنت های غلط با استفاده از ابزار هنر و رسانه تاکید کرد و گفت: برخی از باورهای غلط به عنوان زمینه خشونت و آسیب های اجتماعی هستند که باید با استفاده بهینه از رویدادهای کارشناسی به کمک جامعه هدف بیاییم.

بهرام مسلمی مهنی به ظرفیت های هنری و جامعه فرهنگی منوجان اشاره کرد و کسب رتبه های برتر را در جشنواره های کشوری یادآور شد و افزود: امروز جنگ فرهنگ، هنر و رسانه است که اهالی فرهنگ، هنر و رسانه باید به عنوان افسران جنگ نرم با تحقق جهاد تبیین در این سنگر ایستادگی کنند.

وی در راستای ترسیم نفش فرهنگ و هنر در جهادتبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است از موسیقی به عنوان یک ظرفیت سرآمد تعبیر کرد و گفت: اهالی موسیقی باید با انجام وظیفه و تعهدی که دارند در این برهه ایفای نقش کنند.

غلامحسین خدمتی از هنرمندان منوجانی که در اثر اتیراندازی در یک مراسم عروسی دچار مصدومیت شده است به نقش فرهنگ و هنر در اصلاح باورهای غلط تاکید کرد و گفت: یک و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی تاوان شادی های جاهلانه از سبد فرهنگ و هنر

چرایی تاوان شادی های جاهلانه از سبد فرهنگ و هنر