مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-07اقتصادي

اجرای مکانیزه تولید آبزیان در اردبیل


تقویت زیرساخت های استان به منظور پرورش مکانیزه آبزیان ضروری است.

- محمد اله بخش در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با تاکید بر توسعه اشتغال پایدار با صنعت آبزی پروری اظهار کرد: صنعت آبزی پروری یکی از بخش های مهم در اقتصاد کشورمان است که دارای قابلیت های بسیار خوبی در زمینه های مختلف است.

وی با تاکید بر اینکه می توان با ایجاد فرصت های شغلی جدید در این حوزه به کاهش میزان بیکاری در جامعه کمک کرد، گفت: تولید و اقتصاد جامعه به هم گره خورده و نباید در ارتقای سیمای اشتغال و اقتصاد استان از تولید پایدار غافل شد.

مدیرکل شیلات استان اردبیل تصریح کرد: در شرایط موجود اقتصادی کشور و نیاز مبرم به اشتغالزایی و ارزآوری، گسترش کسب و کارهایی چون پرورش ماهیان زینتی، زالو، جلبک و صادرات آن می تواند بازار مناسبی ایجاد کرده و زمینه را برای ایجاد درآمد و رونق اقتصادی فراهم آورد.

اله بخش افزود: با برخورداری استان از وجود منابع آبی مختلف و همچنین دارا بودن ظرفیت های متعدد، استفاده از ظرفیت های شیلاتی شامل صنعت آبزی پروری و صنایع وابسته به آن بیش از پیش ضروری به نظر می رسد.

وی با بیان اینکه شیلات استان به بحث اجرای مکانیزه تولید آبزی تاکید دارد، خاطرنشان کرد: هر قدر زیرساخت ها در بخش آبزی پروری افزایش یاید و به سمت مکانیزه کردن مزارع سوق داده شود، می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مکانیزه تولید آبزیان در اردبیل

اجرای مکانیزه تولید آبزیان در اردبیل