مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-07سياسي

پارادوکس های فرهنگی زیر پوست شهر


مجموعه پارادوکس ها و موازی کاری های فرهنگی در کشور کم نیستند و باید کاهش و مرتفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در نشست با رؤسای فرهنگسراهای شهر تهران با اشاره به موضوع فرهنگ گفت: انتهای همه راه های فرهنگی و توحیدی اهل بیت هستند و راه های متعددی برای رسیدن به این مقصد وجود دارد.

وی ادامه داد: هنر و فرهنگ در تمامی طیف ها تأثیر دارد و ما وظیفه داریم در شهرداری تهران برای رفع شرایط و مشکلات موجود قدم برداریم.

نادعلی با بیان اینکه برای تقسیم بودجه دستمان باز نیست گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران نیز وضعیت مناسبی از لحاظ بودجه ندارد.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به جایگاه فرهنگسراها گفت: در شرایط فعلی و با توجه به شرایط هجمه های موجود اتفاقات منفی بسیاری در کشور رخ می دهد و در شرایط کنونی و فاجعه های فرهنگی که رخ داده است باید برای بازنگری اقدامات صورت گرفته کار کنیم.

وی تصریح کرد: کار به جایی رسیده است که باید درباره هنر پاک صحبت کنیم وضعیت به گونه ای است که اکنون تأتر و سناریو خوب و پاک که بتوان آنرا با خانواده و حال خوب دید کم پیدا می شود.

نادعلی با بیان اینکه قضاوتی از سوی حزب الهی ها وجود داشت که آن را رقیب مساجد می دانستند گفت: اما اکنون دیگر این موضوعات مطرح نیست و خیلی ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارادوکس های فرهنگی زیر پوست شهر

پارادوکس های فرهنگی زیر پوست شهر