مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-07بين الملل

هشدار پزشکان بدون مرز درباره شرایط فاجعه بار اردوگاه الهول سوریه


سازمان بشردوستانه پزشکان بدون مرز، آنچه را که شرایط فاجعه بار اردوگاه الهول واقع در شمال شرق سوریه خواند، محکوم کرد.

- هشدار پزشکان بدون مرز درباره شرایط "فاجعه بار" اردوگاه الهول سوریه سازمان بشردوستانه پزشکان بدون مرز، آنچه را که شرایط "فاجعه بار" اردوگاه الهول واقع در شمال شرق سوریه خواند، محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، این سازمان در گزارشی مفصل که امروز (دوشنبه) منتشر کرد، ضمن محکومیت شرایط فاجعه بار اردوگاه الهول سوریه، از نبود حمایت در برابر خشونت، بی قانونی و نبود شرایط انسانی برای ده ها هزار تن از اعضای سابق گروه تروریستی داعش و خانواده های آنها در این اردوگاه انتقاد کرد.

این سازمان در گزارش خود به نقل از یکی از ساکنان اردوگاه الهول آورده است، ما میان دو آتش قرار داریم، از یک طرف نیروهای امنیتی و از طرف دیگر افراطی ها، این یک نوع زندان است و هیچ آزادی در اینجا وجود ندارد .

همچنین بسیاری دیگر از ساکنان اردوگاه الهول نگران شرایط امنیتی و معیشتی رو به وخامت این اردوگاه بوده و می ترسند برای همیشه در این اردوگاه سرگردان بمانند.

طبق آمار سازمان ملل، بیش از 50 هزار تن که بیشتر آنها را زن و کودک تشکیل می دهند، ساکن اردوگاه الهول هستند و در میان آنها برخی اتباع خارجی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پزشکان بدون مرز درباره شرایط فاجعه بار اردوگاه الهول سوریه

هشدار پزشکان بدون مرز درباره شرایط فاجعه بار اردوگاه الهول سوریه