مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 11:352022-11-07اقتصادي

مرکز بستر درمان شهر هشتبندی نیازمند تامین پزشک است


رییس شورای اسلامی شهر هشت بندی گفت: مرکز درمانی شهر هشت بندی با توجه به افزایش جمعیت مهاجر این شهر نیازمند پزشک عمومی و متخصص است.

- محمد پور محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر در بیان مشکلات بهداشتی و درمانی شهر هشت بندی، عنوان کرد: تأمین پزشک عمومی یکی از نیازهای مرکز درمان شهر هشت بندی است که به علت نبود پزشک، این مرکز به حالت نیمه تعطیل درآمده است و مردم در تأمین خدمات درمانی با مشکلات عدیده ای روبرو هستند.

وی افزود: به دلیل آغاز فعالیت های کشاورزی در توکهور هشتبندی جمعیت منطقه به بیش از 50 هزار نفر رسیده و در زمان فعالیت کامل بستر درمان این مرکز درمانی روزانه به طور میانگین به بیش از 400 نفر از مراجعه کنندگان خدمات ارائه می کرد.

رییس شورای اسلامی شهر هشت بندی افزود: به دلیل نبود پزشک در مرکز بستر درمان شهر هشت بندی مردم در مطب پزشکان عمومی سطح شهر سرگردان و با پرداخت هزینه های گزاف خدمات پزشک عمومی دریافت می کنند که به دلیل فقر مردم این موضوع بر مشکلات اقتصادی آنها افزوده است.

وی اظهار داشت: مرکز بستر درمان شهر هشت بندی طی توافق سه جانبه فی مابین استانداری، بنیاد علوی و دانشگاه علوم پزشکی استان در دستور کار قرار گرفت که بنیاد علوی مسئولیت احداث بنای ساختمان بستر درمان را برعهده گرفت که به تعهد خود در احداث ساختمان بستر درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز بستر درمان شهر هشتبندی نیازمند تامین پزشک است

مرکز بستر درمان شهر هشتبندی نیازمند تامین پزشک است