مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 10:352022-11-07اقتصادي

بیش از127 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل سیستان و بلوچستان مصوب شد


مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 127 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای جبران خسارت سیل به زیرساخت های عمرانی و تاسیسات شهری و روستایی این استان در هیات دولت مصوب شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 127 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای جبران خسارت سیل به زیرساخت های عمرانی و تاسیسات شهری و روستایی این استان در هیات دولت مصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- به نقل استانداری، علیرضا شهرکی افزود: میزان خسارت وارده در حوادث طبیعی سیستان و بلوچستان نظیر سیل، توفان گرد و خاک، خشکسالی و کم آبی در نیمه نخست امسال بیش از هشت هزار میلیارد تومان برآورد شده که برای جبران زیر ساخت های عمرانی و تاسیسات شهری و روستایی آن نظیر راه، برق و مدارس بیش از 127 میلیارد تومان در هیات دولت مصوب شد.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به اینکه در بارندگی مونسون امسال تعداد قابل توجهی از منازل مسکونی شهروندان استان دچار خسارت شد با پیگیری های صورت گرفته بزودی علاوه بر پرداخت تسهیلات هزینه ساخت، 50 میلیون تومان کمک بلاعوض برای احداث 500 واحد مسکونی شهری و 100 واحد روستایی و همچنین تعمیر 100 واحد مسکونی که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معرفی شده است داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از127 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل سیستان و بلوچستان مصوب شد

بیش از127 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل سیستان و بلوچستان مصوب شد