مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-07اقتصادي

اختصاص 45 میلیارد اعتبار برای ساخت کتابخانه استاندارد درگزین


فرماندار شهرستان درگزین از پیش بینی 45 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و آغاز عملیات عمرانی امسال کتابخانه استاندارد این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان درگزین از پیش بینی 45 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و آغاز عملیات عمرانی امسال کتابخانه استاندارد این شهرستان خبر داد.

کمیل خواستان در جلسه انجمن کتابخانه عمومی شهرستان درگزین، گفت: مجوزهای لازم و ماده 23 احداث این کتابخانه با حمایت های استاندار دریافت شده و هم اکنون آماده شروع عملیات عمرانی است.

وی با بیان اینکه نبود کتابخانه استاندارد در شهر قروه درگزین موجب شده تا موضوع مطالعه و کتابخوانی را با مشکلاتی مواجه کند، خطاب به آموزش و پرورش افزود: آموزش و پرورش در بحث احداث کتابخانه شهر قروه درگزین سنگ اندازی نکند.

خواستان در ادامه با توجه به اینکه یکی از شاخصه های فرهنگی هر شهرستان داشتن کتابخانه های عمومی است در این باره اقدامات لازم برای احداث کتابخانه عمومی شماره دو و کتابخانه استاندارد شهر قروه انجام شده است.

وی یادآور شد: فرهنگیان و تأثیرگذاران در امر کتاب و کتابخوانی باید در زمینه محقق شدن افق چشم انداز شهرستان در توسعه فرهنگ مطالعه تلاش بیشتری داشته باشند و مدیران کتابخانه ها هم با خلاقیت و تعامل مناسب سرانه مطالعه در شهرستان را افزایش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 45 میلیارد اعتبار برای ساخت کتابخانه استاندارد درگزین

اختصاص 45 میلیارد اعتبار برای ساخت کتابخانه استاندارد درگزین