مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-07ورزشي

دولت ها در حوزه کودکان از مردم عقب هستند


یک کارگردان و نویسنده نمایش نامه کودکان با بیان اینکه افراد زیادی در حوزه کودک دغدغه دارند و می خواهند فعالیت کنند اما قوانین دست و پای آن ها را می بندد، - گفت: این سؤال بارها پرسیده شده که چرا دولت ها برای فعالیت بخش خصوصی مانع تراشی می کنند، ام ا جوابی نگرفته ایم! هادی حسنعلی در گفت وگو با ایسنا، جایگاه بازی برای کودکان در ایران را رو به رشد دانست و گفت: اگر 20 سال پیش که شروع کارم بود این سؤال را می پرسیدید قطعاً می گفتم بازی با کودکان در ایران جایگاهی ندارد و اصلاً چیزی به اسم مربی بازی وجود نداشت، البته مربی ورزش و موسیقی در حوزه کودک شناخته شده بود، اما اینکه کسی مربی بازی باشد کاملاً ناملموس بود.

وی گفت: جدی گرفته شدن رشته های علوم تربیتی مثل آموزش ابتدایی، رشد و پرورش کودکان پیش از دبستان و رشته های دیگر دانشگاهی باعث شد، واحدهای درسی مربوط به بازی هم جدی تر گرفته شود.

اگرچه شاید در شروع فقط از منظر روانشناسی به بازی پرداخته می شد، اما الان جامع الشرایط شده و فقط از بعد روان شناسی به بازی نمی پردازیم، بلکه می تواند ابعاد تربیتی و اجتماعی و فرهنگی هم داشته باشد.

کارگران و نویسنده نمایش نامه کودکان با اشاره به برگزاری پاتوق های بازی و جشنواره بازی از سوی نهادهایی مثل شهرداری، گفت: این برنامه ها نشان می دهد امروز انتظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت ها در حوزه کودکان از مردم عقب هستند

دولت ها در حوزه کودکان از مردم عقب هستند