مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 09:252022-11-07اقتصادي

استراتژی تولید محتوا در شبکه های اجتماعی


کانون کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی، وبینار «استراتژی تولید محتوا در شبکه های اجتماعی» از سری وبینارهای مجازی مدرسه کسب وکار کاپ را برگزار می کند.

- کانون کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی، وبینار استراتژی تولید محتوا در شبکه های اجتماعی از سری وبینارهای مجازی مدرسه کسب وکار کاپ را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، وبینار استراتژی تولید محتوا در شبکه های اجتماعی با تدریس حمیدرضا خاکپور ـ مشاور و مدرس دیجیتال برندینگ، 24 آبان از ساعت 18 الی 20 برگزار می شود.

در شرایطی که بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی سخت شده، با انتخاب استراتژی های درست و مناسب می توان میزان فروش و مخاطب را در وضعیت مناسبی نگه داشت ، در این وبینار مجازی به تشریح استراتژی های مناسب در تولید محتوای شبکه های اجتماعی پرداخته خواهد شد.

سفر شرکت کننده براساس لحظه حقیقت گوگل ، مفهوم استراتژی ، انتخاب هدف ، رویداد کاوی ، رقیب پژوهی ، مخاطب شناسی ، مدل و قالب محتوا ، روش های انتخاب موضوعات محتوایی ، سناریو نویس ، کاربرد UGC ، استفاده از CTA ، تدوین تقویم محتوایی ، تولید محتوا ، انتشار محتوا ، تجزیه و تحلیل محتوا از جمله مباحث و موضوعاتی است که در این وبینار به آن ها پرداخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استراتژی تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

استراتژی تولید محتوا در شبکه های اجتماعی