مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 04:352022-11-07اقتصادي

زمین، چالش بزرگ تولید کنندگان کفش هیدج است/حال ناخوش تولید کنندگان گفش


مدیر عامل تعاونی تلاش گران صنعت کفش هیدج با بیان اینکه طبق اظهارات مسوولان، یک پنجم کفش بچه گانه ایران در شهر هیدج تولید و روانه بازار می شود، - علی اکبر ملک محمدی، مدیر عامل تعاونی تلاش گران صنعت کفش هیدج در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 300 واحد کارگاه کوچک و بزرگ تولید کفش در هیدج مستقر است، اظهار کرد: البته در حال حاضر به دلیل بی ثباتی بازار تولید کنندگان کفش هیدج حال خوشی ندارند.

مدیر عامل تعاونی تلاش گران صنعت کفش هیدج با بیان اینکه هر کدام از این کارگاه ها زمینه اشتغالزایی 10 نفر را فراهم می کنند که می توان عنوان کرد که در مجموع 3 هزار نفر از این طریق امرار معاش می کنند، تصریح کرد: طبق اظهارات مسؤولان، یک پنجم کفش بچه گانه ایران یعنی 20 درصد، در شهر هیدج تولید و روانه بازار می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 20 روستای هم جوار و 4 شهر از صنعت کفش هیدج بهره می برند، عنوان کرد: اگر مشکلات تامین زمین برخی تولید کنندگان حل شود این ظرفیت را داریم که میزان اشتغالزایی را افزایش دهیم.

ملک محمدی با بیان اینکه از مسؤولان این انتظار می رود که از تولیدکنندگان کفش هیدج در راستای تامین زمین و پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش حمایت شود، بیان داشت: همچنین ما در کارگاه آموزشی ماهانه به 20 نفر از صفر تا صد آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین، چالش بزرگ تولید کنندگان کفش هیدج است/حال ناخوش تولید کنندگان گفش

زمین، چالش بزرگ تولید کنندگان کفش هیدج است/حال ناخوش تولید کنندگان گفش