مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 02:102022-11-06دانش

سمنان به شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی پیوست


سمنان صاحب آزمایشگاه «توانمند» در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از دانشگاه سمنان، مهدی موسوی کمازانی، رییس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه سمنان از ارتقای جایگاه آزمایشگاه شیمی این دانشگاه در شبکه راهبردی به سطح توانمند خبر داد و گفت: استان سمنان با ارتقای این آزمایشگاه صاحب دومین آزمایشگاه توانمند در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی شد.

وی اظهار کرد: بر اساس آخرین نتایج ارزیابی عملکرد آزمایشگاه های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آزمایشگاه شیمی دانشکده شیمی دانشگاه سمنان موفق شد به سطح توانمند ارتقا یابد.

موسوی کمازانی افزود: ارتقای نوع عضویت و همچنین بهره مندی از حمایت های این شبکه، با توجه به امتیاز کسب شده در ارزیابی و طبق دستورالعمل های شبکه انجام می شود.

رییس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه سمنان با بیان اینکه استان سمنان فقط دو آزمایشگاه توانمند در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی دارد، اظهار کرد: دانشگاه سمنان از نظر سطح بندی با یک آزمایشگاه توانمند و دو آزمایشگاه فعال جایگاه نخست را در استان دارد.

  موسوی کمازانی تصریح کرد: بر اساس رتبه بندی که در آن سه شاخص رضایت مندی، فعالیت شبکه ای و کارکرد ارزیابی می شود؛ آزمایشگاه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان به شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی پیوست

سمنان به شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی پیوست