مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 00:052022-11-06ورزشي

جام جهانی می تواند مردم را با سینما آشتی دهد


سرپرست امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی گفت: پخش رقابت های جام جهانی در سینماها توانایی این را دارد که مردم را در شرایط کنونی با سینما آشتی دهد.

- احمدرضا بهبهانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص تاثیر پخش رقابت های جام جهانی 2022 قطر، خصوصا بازی های تیم ملی ایران مقابل تیم های ملی انگلیس، ولز و آمریکا در بازگشت مجدد مردم به سینماها پس از یک ماه، اظهار کرد: پخش بازی های جام جهانی در سینماها اتفاق خوبی است و می تواند قشری از جوانان را به سینما بکشاند تا در کنار یکدیگر به تماشای فوتبال بپردازند.

حدود 20 روز پیش در جلسه ای که با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی داشتیم، درباره پخش رقابت های جام جهانی در سینما گفت وگو شد و نامه ای از ما در خصوص تعهدات انجام شروط پخش بازی های گرفته شد اما هنوز سامانه سمفا سایت را باز نکرده و پخش رقابت ها به صورت قطعی مشخص نیست.

سرپرست امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی با اشاره به مواردی که باید در صورت پخش بازی های جام جهانی در سینماها به آن توجه شود، تصریح کرد: در صورت پخش این رقابت ها در سینما، بلیت فروشی باید فقط به صورت اینترنتی انجام شود تا مشکلی رخ ندهد و تدابیر امنیتی و انتظامی مناسبی نیز صورت گیرد چراکه شرایط سینما نیز تفاوت چندانی با استادیوم فوتبال نمی کند و اگر در پی هیجانات مخاطبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام جهانی می تواند مردم را با سینما آشتی دهد

جام جهانی می تواند مردم را با سینما آشتی دهد