مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 21:402022-11-06حوادث

رییس کل دادگستری زنجان: برخورد سخت و پشیمان کننده ای در انتظار اغتشاشگران است


رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه مجازات های مختلفی برای اغتشاشگران در نظر گرفته شده است، مطرح کرد: اقدامات اغتشاشگران با یکدیگر متفاوت است و طبیعی است که مجازات آن ها تفاوت داشته باشد.

- رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه مجازات های مختلفی برای اغتشاشگران در نظر گرفته شده است، مطرح کرد: اقدامات اغتشاشگران با یکدیگر متفاوت است و طبیعی است که مجازات آن ها تفاوت داشته باشد.

حبس و ضربه شلاق عمده مجازات اغتشاشگران است.

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به دستگیری اغلب لیدرهای اغتشاشات در زنجان گفت: در برخورد با اغتشاشگران هیچ گونه مماشاتی نیست.

  اسماعیل صادقی نیارکی در گفت وگو با تسنیم، اظهار داشت: برخورد قاطع با اغتشاشگران در حال انجام است و کیفرخواست ها برای اکثر اغتشاشگران صادر شده است.

  وی با بیان اینکه اغتشاشگران در این ایام علاوه بر ضربه به امنیت ملی، به بیت المال و اموال عمومی ضربه زدند، خاطرنشان کرد: مطالبه نخست مردم است که هیچ گونه مماشاتی با اغتشاشگران انجام نگیرد و قطعا برخورد سخت و پشیمان کننده ای در انتظار اغتشاشگران است .

  رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه مجازات های مختلفی برای اغتشاشگران در نظر گرفته شده است، مطرح کرد: اقدامات اغتشاشگران با یکدیگر متفاوت است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری زنجان: برخورد سخت و پشیمان کننده ای در انتظار اغتشاشگران است

رییس کل دادگستری زنجان: برخورد سخت و پشیمان کننده ای در انتظار اغتشاشگران است