مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 17:452022-11-06سياسي

بانوی اول زیمباوه مهمان نشست زنان مشاوران وزرای دولت


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، گفت: اهمیت به خانواده، زنان، رشد و شکوفایی بانوان در بخش های اقتصادی، وجه اشتراکی است که هردو کشور ایران و زیمباوه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انسیه خزعلی در نشستی با حضور زنان کارآفرین و زنان مشاوران وزرای دولت که میزبان همسر رییس جمهور زیمباوه بودند، با بیان اینکه اولین وجه اشتراک ما با زیمباوه مقاومت و پایداری این کشور است که توانسته مقابل استعمار بایستد و کشور خودش را از دست مستعمران رها کند، اظهار کرد: تجربه ای مثل برجام ما و زیر میز زدن طرف قرارداد، دقیقا در زیمباوه تکرار شده است، همچنین فشار تحریمی است که هردو کشور متحمل می شوند؛ وجه اشتراک بعدی اهمیت به خانواده، زنان ، رشد و شکوفایی بانوان در بخش های اقتصادی است.

همچنین همسر رییس جمهور زیمباوه، خانم آکسیلیا مانانگاگاوا (Auxillia Manangagawa)، در ادامه این دیدار با تشکر از خانم علم الهدی و میزبانی دولت جمهوری اسلامی افزود: این اولین تجربه من بود که با دیدارهای این چند روزه بویژه دیدار با خانم علم الهدی ظرفیت خوبی در زمینه سیاسی و اقتصادی میان بانوان ایران و زنان زیمباوه کشف کرده ایم.

وی با بیان اینکه زیمباوه مانند ایران سالها تحت تحریم های آمریکا، بریتانیا و کشورهای غربی بود و از سال 1980 استقلال پیدا کردیم، اظهار داشت: اگرچه ما در معی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی اول زیمباوه مهمان نشست زنان مشاوران وزرای دولت

بانوی اول زیمباوه مهمان نشست زنان مشاوران وزرای دولت