مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 17:452022-11-06اقتصادي

عزم دولت مردمی برای تأمین آب پایدار نوار ساحلی جنوب


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از پیشرفت 43 درصدی فاز اول خط انتقال جدید آب شیرین کن چابهار خبر داد و گفت: با عملیاتی شدن این مهم، - آبرسانی به 122 هزار نفر در چابهار محقق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، علیرضا قاسمی ، با اعلام این خبر گفت: پیرو مصوبه دولت سیزدهم برای افزایش ظرفیت تأمین آب چابهار، فاز اول خط انتقال جدید آب شیرین کن با پیشرفت 43 درصدی به منظور آبرسانی به 122 هزار نفر در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، تحقق این مهم را حاصل اهتمام ویژه دولت سیزدهم به توسعه سواحل مکران و مهار مشکلات آبی پس از سال ها چشم انتظاری برشمرد و افزود: در پی سفر وزیر نیرو به همراه رییس جمهور به این استان، مجوز شیرین سازی آب دریا به میزان 50 هزار متر مکعب برای تأمین نیاز آبی شهرهای چابهار، کنارک و تعدادی از روستاهای نوار ساحلی، صادر شد.

وی با اشاره به روند رو به پیشرفت فاز نخست طرح شیرین سازی آب، ادامه داد: این طرح در فاز نخست در 25 هزار متر مکعب در حال اجراست و در همین راستا 22 کیلومتر لوله جدید برای افزایش ظرفیت انتقال آب در سایزهای 1000 و 1200 میلی متر در برنامه کاری قرار گرفته است که تاکنون 11 کیلومتر لوله تهیه و 8 کیلومتر لوله گذاری انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم دولت مردمی برای تأمین آب پایدار نوار ساحلی جنوب

عزم دولت مردمی برای تأمین آب پایدار نوار ساحلی جنوب