مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 17:352022-11-06سياسي

دو بانده کردن محور گرمی- امیرکندی بستر توسعه گرمی را فراهم می کند


نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای پروژه دو بانده کردن محور گرمی- امیرکندی بسترهای مهم توسعه ای را در این شهرستان فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ولی اسماعیلی بعدازظهر یکشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث باند دوم محور گرمی- امیرکندی اظهار کرد: اجرای پروژه دو بانده کردن محور گرمی- امیرکندی بسترهای مهم توسعه ای را در این شهرستان فراهم می کند.

وی با بیان اینکه برای جذب سرمایه گذار و همچنین استقبال آنها جهت انجام کار باید بسترهای توسعه را فراهم کنیم، افزود: این جاده یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان گرمی برای ارتقای ایمنی جاده و تسهیل در تردد بود که احداث آن نقش بسزایی در بهبود ترافیک سفرها خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی خواستار حل و فصل مشکلات معارضین و زیرساخت هایی همچون آب، برق و گاز و تلفن این مسیر نیز شد و افزود: با حل این مسائل در اسرع وقت پروژه هرچه سریع تر به سرانجام می رسد.

اسماعیلی ادامه داد: مسیر جاده قفقاز بستر مهم تحول، شکوفایی و توسعه را در جذب گردشگر و همچنین سرمایه گذار به استان رقم می زند که فاز اول دو بانده شدن این مسیر از محور گرمی - امیرکندی آغاز شده و فاز دوم نیز از سه راهی قاسم کندی تا امیرکندی ادامه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو بانده کردن محور گرمی- امیرکندی بستر توسعه گرمی را فراهم می کند

دو بانده کردن محور گرمی- امیرکندی بستر توسعه گرمی را فراهم می کند