مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 16:552022-11-06اقتصادي

869 پرونده تخلف کالاهای اساسی درآذربایجان غربی تشکیل شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از شناسایی 869 مورد تخلف در بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی این استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر کرامتی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون و با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، بیش از 26 هزار و 852 مورد بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در قالب گشت های مشترک روزانه سازمان جهاد کشاورزی انجام شده است.

وی افزود: طی این بازرسی ها برای تعداد 869 فقره به ارزش بیش از 29 میلیارد ریال پرونده تخلف تشکیل شده است.

کرامتی با اشاره به تشکیل 60 پرونده تخلف برای متخلفین در حوزه توزیع روغن در سطح استان، ادامه داد: با انجام تعداد 3 هزار و 25 مورد بازرسی از سطح بازار، متخلفین در این زمینه بیش از 14 میلیارد ریال جریمه شدند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: متخلفین در حوزه توزیع شکر نیز 523 میلیارد ریال جریمه و پرونده 18 نفر از متخلفان به مراجع قضایی جهت رسیدگی ارسال شد.

کرامتی با اشاره به رصد منظم بازار تاکید کرد: نظارت بر بازار و واحدهای صنفی توزیع کالاهای اساسی توسط اکیپ های بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی قرارگاه امنیت غذایی آذربایجان غربی، به طور مستمر در طول سال اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

869 پرونده تخلف کالاهای اساسی درآذربایجان غربی تشکیل شد

869 پرونده تخلف کالاهای اساسی درآذربایجان غربی تشکیل شد