مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 15:352022-11-06اقتصادي

مجوز ورود کالای همراه ملوان برای 319 شناور صادر شد


در جهت حمایت از معیشت مرزنشینان هماهنگی در ورود کالای همراه ملوان صورت گرفت چرا که اقتصاد برخی از شهرهای استان وابسته به این موضوع است در این راستا مجوز سفر نخست 1401 برای 319 شناور صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی،نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز امروز در استانداری خوزستان  برگزار شد که صادق خلیلیان استاندار خوزستان در ابتدای این نشست با اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: قاچاق کالا می تواند به تولید داخل آسیب وارد کند؛ همچنین موجب بیکاری و به وجود آمدن مسائل و مشکلات اجتماعی شود.

خلیلیان با تأکید بر ضرورت برخورد با افرادی که در زمینه قاچاق کالا و ارز فعالیت می کنند، گفت: تولید داخل باید از طریق مبارزه با قاچاق کالا و ارز حمایت شود.

وی پیرامون قاچاق سوخت در استان اظهار کرد:کلیه خودروهایی که حامل سوخت هستند برای خروج از استان باید بارنامه های خود را ارائه کنند تا اصالت آن توسط پلیس راه مورد تأیید قرار گیرد.

استاندار خوزستان با تاکید بر ضرورت نظارت بر اصالت بارنامه ها تصریح کرد: مبارزه با بارنامه های های سوری باید به صورت جدی در دستورکار قرار گیرد.

خلیلیان بر لزوم پیوستن همه دستگاه ها به سامانه واحد کشوری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و ارز تأکید کرد و ابراز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز ورود کالای همراه ملوان برای 319 شناور صادر شد

مجوز ورود کالای همراه ملوان برای 319 شناور صادر شد