مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 14:552022-11-06بين الملل

درخواست «عبدالفتاح البرهان» از سودانی ها برای مذاکره بدون پیش شرط


رییس شورای حاکمیتی سودان با تأکید بر اینکه ارتش این کشور از هیچ گروه و حزب خاصی حمایت نمی کند، از همه گروه های سودانی خواست در مذاکرات بی قید و شرط برای حل بحران این کشور حضور یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رییس شورای انتقالی حاکمیتی سودان ضمن درخواست از نیروهای سیاسی در این کشور برای نشست پای میز مذاکرات بدون قید و شرط با هدف پایان دادن به بحران سیاسی کنونی در این کشور، تأکید کرد که ارتش سودان از هیچ گروه یا حزب خاصی حمایت و دفاع نمی کند.

عبدالفتاح البرهان امروز یکشنبه در سخنرانی در یک پایگاه نظامی در شمال خارطوم پایتخت سودان گفت: ما از احزاب سیاسی خواستیم که مذاکره کنند و هیچ گروه یا حزبی نباید انتظار داشته باشد همه طرف ها از طرحی که او ارائه کرده است، پیروی کنند.

همه باید بدون قید و شرط پای میز مذاکره بنشینند.

وی در ادامه تأکید کرد: ما می خواهیم دایره مشارکت را برای حل بحران سودان گسترش دهیم، اما هر طرفی که بخواهد خود و خواسته هایش را تثبیت کند، پاسخی مبنی بر همکاری از سوی نیروهای مسلح دریافت نخواهد کرد.

رییس شورای حاکمیتی سودان افزود: ارتش از هیچ گروه و حزب خاصی جانبداری نخواهد کرد و نیروهای مسلح و نظامی، خطوط قرمزی هستند که نباید به آن متعرض شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست «عبدالفتاح البرهان» از سودانی ها برای مذاکره بدون پیش شرط

درخواست «عبدالفتاح البرهان» از سودانی ها برای مذاکره بدون پیش شرط