مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-06اجتماعي

تشکیل تیم های امدادی در مدارس/ درخواست هلال احمر از آموزش و پرورش و دانشگاه ها


رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: امسال قرار است در هر مدرسه دو تیم امدادی تشکیل دهیم تاتحت آموزش قرار بگیرند و بتوانند در هنگام بحران ها و حوادث نقش موثری در امدادرسانی داشته باشند.

- رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: امسال قرار است در هر مدرسه دو تیم امدادی تشکیل دهیم تاتحت آموزش قرار بگیرند و بتوانند در هنگام بحران ها و حوادث نقش موثری در امدادرسانی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد گلفشان در نشستی خبری که به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد، به تشریح آخرین اقدامات و فعالیت های این سازمان پرداخت و گفت: وظیفه ما این است که جوانان را جذب و آن ها را توانمند کنیم تا در خدمت جامعه باشند.

در بسیاری از حوادث کشور این جوانان هلال احمر هستند که در قالب بشر دوستانه حضور پیدا می کنند، پس لازم است که نسبت به توانمندسازی آنها اقدام شود.

وی با بیان اینکه فاصله زمانی وقوع حوادث در کشور ما یه یکدیگر نزدیک است، گفت: تیم های امدادی ما در مناطق مختلف کشور حضور دارند، اما لازم است که آمادگی در میان تمام افراد جامعه ایجاد شود و در این میان جوانان نقش ویژه ای دارند.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به فعالیت کانون های جوانان هلال احمر گفت: بالغ بر 14 هزار و 600 کانون در کشور داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تیم های امدادی در مدارس/ درخواست هلال احمر از آموزش و پرورش و دانشگاه ها

تشکیل تیم های امدادی در مدارس/ درخواست هلال احمر از آموزش و پرورش و دانشگاه ها