مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-06سياسي

سردار ریحانی:جهاد تبیین یکی از وظایف آزادگان است


دومین همایش سراسری آزادگان سرافراز کشور با عنوان «الماس های درخشان» در اردوگاه شهید باهنر کرمانشاه و به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

- دومین همایش سراسری آزادگان سرافراز کشور با عنوان الماس های درخشان در اردوگاه شهید باهنر کرمانشاه و به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این همایش سه روزه که با حضور خسرو شهیدی و ناصر باباخانی مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد حفظ اثار و ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه و نیز 500 تن از آزادگان اردوگاه موصل یک و دو برگزار شد، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان کرد: شما عزیزان به معنای واقعی آزاده هستید اگر چه در عین حال در اسارت بوده و آزاد نبودید.

وی گفت: صبر، استقامت و آزادگی شما عزیزان گنجینه و سرمایه ارزشمندی است که به یقین در این دنیای مادی هیچ ما به ازایی نداشته و با هیچ چیز نمی توان معاوضه کرد.

دوران دفاع مقدس با وجود همه تهدیداتی که با خود به همراه داشت، فرصت ها و دست آوردهای گران بهایی را در اختیار ایران اسلامی گذاشت که از آن جمله می توان به ایجاد فضای ایثار و شهادت، فضای شجاعت، شهامت، فداکاری، خودباوری و توکل به خدای متعال را اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار ریحانی:جهاد تبیین یکی از وظایف آزادگان است

سردار ریحانی:جهاد تبیین یکی از وظایف آزادگان است