مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-06اقتصادي

افزایش سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری ضروری است


افزایش سرمایه گذاری در حوزه های مختلف این استان به رشد اشتغال زایی و کاهش نرخ بیکاری کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی حیدری صبح یکشنبه در دیدار با رؤسای کانون های بازنشستگی نیروهای مسلح در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار به منظور کاهش نرخ بیکاری و دستیابی به رونق اقتصادی از مهم ترین برنامه های دولت سیزدهم در استان های مختلف کشور است.

وی افزود: در این راستا سرمایه گذاری در بخش های مختلف تولیدی، کشاورزی، صنعتی، گردشگری، خدماتی و حوزه های دیگر می تواند به ایجاد اشتغال پایدار منجر شود.

حیدری به مصوبات سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: در این سفر تسهیلات قابل توجهی به بخش های مختلف استان اختصاص داده شد که می تواند در اشتغال زایی پایدار، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی استان تأثیرگذار باشد.

وی یادآور شد: نیروهای مسلح و سازمان های زیرمجموعه آن ظرفیت مطلوبی برای سرمایه گذاری در حوزه های اقتصادی و تولیدی دارد که می تواند به اشتغال زایی فرزندان بازنشستگان نیروهای مسلح منجر شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری رسیدگی به وضعیت بازنشستگان در بخش های مختلف را باعث افزایش انگیزه کارمندان شاغل اعلام و تأکید کرد: بهره مندی از توان، پتانسیل و ظرفیت پیشکسوتان نیروهای مسلح چهارمحال و بختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری ضروری است

افزایش سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری ضروری است