مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 12:152022-11-06فرهنگي

فراخوان شهرداری برای دیوارنگاری فرودگاه مهرآباد


سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور ارتقاء کیفیت هنری منظر شهری و ساماندهی بصری و زیباسازی فضاهای شهری، فراخوان تأمین طرح دیوارنگاری فرودگاه مهرآباد را منتشر کرده است.

- سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور ارتقاء کیفیت هنری منظر شهری و ساماندهی بصری و زیباسازی فضاهای شهری، فراخوان "تأمین طرح دیوارنگاری فرودگاه مهرآباد" را منتشر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان زیباسازی شهر تهران از هنرمندان هنرهای تجسمی و سایر گرایش های هنری مرتبط دعوت کرده تا ایده ها و طرح های خود را با موضوع یادشده به مدیریت نقاشی دیواری این سازمان تحویل دهند.

دستیابی به طرحی نو و خلاقانه دیوارنگاری جهت استفاده در جداره خارجی فرودگاه مهرآباد شهر تهران و ایجاد امکان مشارکت حداکثری هنرمندان از اهداف اصلی این فراخوان اعلام شده است.

هنرمندان ایده ها و طرح های خود را باید با بهره گیری از نشان و نمادهای فرهنگی ایرانی ، اشعار پارسی با امکان به کارگیری خطوط ایرانی اسلامی و همچنین الهام از اماکن تاریخی ملی با بهره گیری از رشادت های تاریخی و اساطیر ایرانی ارائه کنند.

بر اساس آنچه در این فراخوان آمده است، هر هنرمند می تواند تا 3 طرح ارائه کند که این طرح ها نباید پیش از این در رویدادهای دیوارنگاری تصویب و یا اجرا شده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان شهرداری برای دیوارنگاری فرودگاه مهرآباد

فراخوان شهرداری برای دیوارنگاری فرودگاه مهرآباد